Zima w pełni na Śląsku:)

12:48

Właśnie przed chwilą zajrzałam przez okno a tam sypie śniegiem:). Uwielbiam jak jest dużo śniegu, można spacerować, jeździć/biegać na nartach, ale na to nie lubię jakoś wtedy jeździć autem wolę wszędzie gdzie się da iść pieszo. U mnie sypie tak już parę dni wczoraj śnieg miał dzień przerwy. Codziennie podwórko odgarnięte, gimnastyka się przyda. Trzeba się cieszyć, że jest śnieg. Wolę to niż chlapę i mieć wszystko mokre. Chcę już ferie, moje kochane Jakuszyce już białe, ale niestety do 9 lutego trzeba jeszcze poczekać. Co u mnie?? Zaczyna się powoli sesja więc większości czasu siedzę przed notatkami  dodatkowo piszę pracę licencjacką, ach jakby mi się tak chciało jak mi się nie chce, niestety trzeba się zmobilizować:P. 

Zbierani zdjęć zimowych z różnych lat.
 









Martusi i Karolowi najszczersze gratulacje z okazji narodzin małej Gai, niech się malutka zdrowo chowa:)
Wracajcie dziewczyny jak najprędzej do domu:)
Teraz zmykam dalej tworzyć, może uda mi się popołudniu wyjść z siostrą na zimowe wygłupy.
Pozdrawiam:))

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe