15 lat minęło...

22:01

Starzeję się, siostra 10 lat młodsza mi rośnie ba nawet mnie już przerosła. Co zrobić taki los liliputów;d
Równo 15 lat temu o tej porze byłam już starszą siostrą. Jaką jestem siostrą to nie mnie oceniać, ale ja ich kocham ponad życie.  

Siostro kochana życzę Tobie dużo zdrówka,
bo to najważniejsze, 
Prawdziwych przyjaciół,
bo to najcenniejsze,
uśmiechniętej buźki, samych pięknych dni,
samych piątek, no dobra czwórki też mogą być, 
powodzenia w "kopaniu" piłki,
udowodnij co nie jednemu facetowi, 
że babki też potrafią grać;d
Dużo miłości, spełnienia najskrytszych marzeń:**

Sto lat, sto lat<3<3<3







Schody ulubione masze miejsce do zabaw;)


Wtedy to była grzeczna;p



Hmmm gdzie to jedziemy Karolina?

Rewia mody musi być:))


Najlepsze zabawy to te ze starszym rodzeństwem, a przejażdżka w "karze" to już w ogóle;p









You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe