Snickers...

11:20

...i jedziesz dalej:P. Tak mi się wspomniało te hasło gdyż przed chwilą skończyłam piec ciasto o tej samej nazwie. Pyszne jest, ale niestety nie piekłam do domu tylko do siostry do szkoły. Jeszcze dzisiaj na 13.30 do szkoły, chyba wiedzieli układając mi plan, że o 11 muszę popatrzeć na Kowalczyk:D. Grafik na dzisiejszy dzień napchany, ale jutro na szczęście wolne.

Zdjęcia mini tortu w kształcie kufla z piwem, które zrobiłam bratu na urodziny.


A teraz jeszcze parę zdjęć, chyba z zeszłorocznych Świąt, ale jakoś tak je lubię:P
Kokardki na głowie, jak małe dzieci:P. 




 Te uwielbiam, wykonane przez Kostka


Buziaki:*
Do napisania:)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jaki tort wypaśny! Ale masz talent :D kreatywna dusza z Ciebie! :D i zdjęcia też superowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Jak dobrze pamiętam ty robisz decoupage, to chyba większy talent bo tego jeszcze nigdy ni próbowałam, mam ciocię, która robi piękne decoupage-owe rzeczy więc zostawię jej miejsce w tej dziedzinie:P

      Usuń

Subscribe