Dzień Babci:)

00:42

U babci byłam wczoraj, gdyż dzisiaj miałam kolędę. Niestety babcię mam już jedną, jest jeszcze prababcia Truda, więc tak jakby dwie:)

Babcia Aniela(mama mojej mamy). Babcia już teraz jest na emeryturze z zawodu jest księgową. Mieszka ode mnie jakieś 2 km, więc do babci mam blisko. Babcię praktycznie odwiedzam co 
2-gi dzień, gdyż jeżdżę do niej po mleko. Babcia ma 7-ro wnuków razem ze mną. 
Prababcia Truda jest babcią mojej mamy, w tym roku będzie miała 92 lata. 
Babcia Klara(mama mojego dziadka ze strony mamy) zmarła gdy miałam 8 lat. Babcia robiła świetna robótki ręczne. Robiła swetry na drutach do dzisiaj mamy piękny obrus zrobiony na szydełku.

Mamy mojego taty niestety nie żyje już 16 lat zmarła jak miałam 7 lat. Babcię Irkę pamiętam bardzo dobrze, gdyż to ona z nami mieszkała:)Z babcią zawsze urzędowałam w kuchni, zanim zaczęłam chodzić do przedszkola to babcia się mną zajmowała jak rodzice byli w pracy. Babcia zawsze była gospodynią domową, pracowała krótko w Starostwie. Babcia Irena uwielbiała rozwiązywać krzyżówki.
Ze strony taty żadnej prababci nie poznałam jedynie z opowieści.

Teraz parę zdjęć z babcią Anielą i Ireną:)

Mała Madzia z babcią Anielą:



Wszystkie nowsze zdjęcia z babcią Anielą na komputerze, dorzucę jutro jak go odpalę:P

Zdjęcia pochodzą z pikniku, który babcia zorganizowała dla wnuków:))




 Z babcią Ireną:





Pogoda u mnie straszna, co chwilę pada co innego marznie zaraz, wszędzie ślisko aż się z domu nie chce wychodzić. Dzisiaj to się zdenerwowałam na tym meczu piłkarzy ręcznych. Oby Radwańska wygrała:)

 Następna notka o dziadkach:))



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Śliczne te zdjęcia, znakomita pamiątka. Ja niestety babcie mam już po tamtej stronie. Jednej w ogóle nie pamiętam, druga odeszła miesiąc temu

    OdpowiedzUsuń

Subscribe