Sportowa niedziela!

22:37

Niedzielne oglądanie Polaków w sportach zimowych rozpoczęłam od wspinaczki Justyny Kowalczyk pod Alpe Cermis. Jak dla mnie mordęga. Wielki podziw dla wszystkich, którzy się z tą górą wzmagają. Justyna to najlepsza zawodniczka. Jak dla mnie kobieta waleczna, która nigdy nie odpuszcza co jej na sercu leży głośno powie. W Tour de Ski pokazała, że nawet nie mając takie sztabu ludzi jak Norwedzy czy Szwedzi ona umie wygrywać. Docenia polskich kibiców, którzy wszędzie za nią jeżdżą. Będąc na Pucharze Świata w Jakuszycach mogłam się przekonać, że mamy najlepszych kibiców, powtarzali to nawet zagraniczni zawodnicy. Sama Justyna po piątkowych sprintach powiedziała, że miała ochotę podejść do każdego i  z osobna mu podziękować. To ja dziękuję Justynie, że daje kibicom tyle radości.




Kolejnym sportem był biathlon kobiet. Mamy przedstawicielki może nie w światowej elicie ale pną się cały czas do góry. Poprawiają swoje wyniki. 
Gdy zakończyła się transmisja biathlonu króciutka przerwa na obiad a potem bieg panów pod Alpe Cermis kibicowałam Dario Cologne, niestety nie udało mu się wygrać był drugi.
Po biegach mała przerwa na relaks przy odgarnianiu podwórka:P. Padał śnieg od południa teraz chwilowo nie. Zrobiło się biało, drzewa przykrył biały puch. Aż mi się zachciało iść na spacer w tej pięknej scenerii. Tak tak zima powróciła na Śląsk na jak długo to się okaże, ale mam nadzieję, że trochę u nas będzie. Najważniejsze, to żeby na ferie dzieciakom się trafił śnieg, ale to trzeba jeszcze czekać do lutego. 
Trochę ruchu się przydało czas było wrócić przed tv na relację skoków. Niestety w końcowej klasyfikacji Stochowi brakło 2 punktów, żeby zająć trzecie miejsce w Turnieju Czterech Skoczni.
Zmykam czytać książkę pt. "Każdy powszedni dzień" Karen Kingsbury wciągnęła mnie bardzo.
Pozdrawiam:*:*
Do następnego napisania:)



You Might Also Like

1 komentarze

  1. ja sport oglądam wyłącznie, gdy mimochodem zerknę na to, co ogląda Karol:)
    podziwiam:***

    OdpowiedzUsuń

Subscribe