Dzień Dziadka!!!

13:23

Dziadka już też mam jednego po tej stronie. Dziadek Hubert (tata mojej mamy) pracował na kopalni jako blacharz. Jest bardzo poukładany, zawsze musi mieć wszystko na swoim miejscu i pozna jak ktoś mu coś przesunie. Lubi rozwiązywać krzyżówki, razem z babcią Anielą siedzą sobie w domu na emeryturze, ale dziadkowi nigdy się nie nudzi. Od wiosny do jesieni dziadek całe do południa spędza w ogródku, uwielbia to. Dziadek jak byłam niemowlakiem to on mi zawsze obcinał paznokcie, jestem jego pierwszą wnuczką. Do dziadka wybieramy się dzisiaj:)




Prawie wszyscy wnukowie z dziadkiem:)

Dziadek Józef (tata mojego taty) zmarł bardzo młodo, w wieku 49 lat. Tata nie był jeszcze pełnoletni jak dziadek zmarł. Dziadka pamiętam z opowieści i ze zdjęć. Dziadek był nastawniczym na PKP. 
Dziadek Józef i babcia Irena wybudowali dom, w którym do dnia dzisiejszego mieszkam.

Zdjęcia pochodzi ze ślubu dziadka Józefa(pierwszy po prawej stronie) i babci Ireny:

 

Pradziadków nie poznałam nigdy. Ze strony mamy pradziadkowie nazywali się Ryszard i Jerzy, zaś ze strony taty Emil i Stanisław. Znam ich tylko z opowieści.

Do napisania:))

Buziaki:**

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe