Kartki!!

12:28

Osobiście uwielbiam dostawać kartki. Niestety ludzie coraz mniej przesyłają sobie kartki. W okresie świąt codziennie chodzę sprawdzać czy a nóż nie przyszła jakaś. Lubię dostawać, ale jeszcze bardziej lubię jak mogę ją komuś wysłać. Praca wre. Kartki się robią. Wspaniale tak zrobić kartkę własnoręcznie robioną. Nie muszą być jakieś mistrzowskie,mogą być jakie jak moje zrobione z czegoś co pod ręką, ale czas poświęcony na nie to nie czas stracony. Może i są osoby czytające mojego bloga i chciałyby ode mnie dostać taką kartkę to proszę do mnie napisać i wyślę z przyjemnością. Teraz Wam pokażę co już natworzyłam.








Dzisiaj rozpoczęły się Roraty. Marzenia spełniają się. Wczoraj naprószyło trochę śniegu i jak rano się szło to tak fajnie pod nogami chrupało.  Ten czas szybko leci, ale z tego się cieszę bo zbliżają się Święta, a to uwielbiam. Czas spędzony w gronie rodzinnym, spotkania, śpiewanie kolęd. 
Dzisiaj tak u mnie wygląda za oknem.


Pozdrawiam, zmykam dalej tworzyć kartki:)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe