Pracowity czas oraz prośba!

09:15

 Zaczęło się robienie ozdób świątecznych, kartek itd. Na środę z mamą zrobiłam siostrze wieniec adwentowy do szkoły. Wczoraj walczyłam, żeby jej coś na gazetkę przygotować. Zrobiłam Mikołaja i taką zawieszkę.Mój pokój wygląda jakby tornado przez niego przeszło. "Bajzel"(bałagan) mam straszny, ale stwierdziłam, że nie opłaca mi się tego co chwilę sprzątać gdyż jak mam chwilę wolnego czasu to robię kolejne kartki. O kartkach będzie następny post z małą propozycją.


PROŚBA!!!

Historię Antosi można przeczytać tu:

Antosia Wieczorek urodziła się  z obustronnym brakiem kości strzałkowych oraz poważnymi ubytkami i deformacjami stóp. (wada, z którą urodził się Oscar Pistorius) Ma też problem 
z lewą rączką.
 
Można również włączyć się w akcję "6 grudnia przybij piątkę Antosi".


 
Więcej informacji:

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe