Smak dzieciństwa...

23:25

Wczoraj postanowiłam zrobić ciasteczka do kawy i herbaty, gdyż mój brat codziennie się pyta czy mamy coś słodkiego. Stwierdziłam, że musi to być coś na szybko i wpadły mi na myśl ciasteczka, które często robiła babcia Irka. Przepis bardzo prosty są to ciasteczka z płatków owsianych. Mi osobiście smakują. Moja babcia dużo smakołyków robiła. Uwielbiałam jej kluski na parze, ciasteczka maślane i wiele innych pysznych rzeczy. Zawsze jak poprosiliśmy babcię to upiekła bądź ugotowała nam to na co mieliśmy ochotę. Babcia zawsze rozpieszczała nas, zresztą jak każda babcia swoje wnuki. A to moje ciastka, które wczoraj robiłam.

Jeszcze w garnku.


Ciastka na blaszce.



Właśnie skończyła się "Rybnicka Jesień Kabaretowa - Ryjek 2012". Uwielbiam nasze kabarety. Śmiechu co niemiara. Najbardziej lubię  Kabaret Młodych Panów, pewnie przez to, że "godają po naszymu, czyli po śląsku". Jutro imprezka zakończenie sezonu z boiska, mam nadzieję, że sobie potańczymy.
Zmykam spać bo rano na uczelnię nie wstanę.
Dobranoc:))
Pozdrawiam:*

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe