Lata uciekają tak jak uciekają dni....

23:23

Tę piosenkę usłyszałam kiedyś  w serialu "Prawo Agaty", śpiewa ją Justyna Steczkowska. Muszę przyznać, że nasze polskie seriale dobrze dobierają muzykę. Uwielbiałam zawsze patrzeć na "Magda M." tam też muzyka była świetna. Co u mnie?? Wszystko po staremu. Powoli trzeba zacząć myśleć o porządkach świątecznych. Czas biegnie nieubłaganie. Dopiero co listopad się zaczął a już mamy połowę miesiąca. Zaraz listopad się skończy, zacznie grudzień i czas wczesnego wstawania na Roraty. Uwielbiam ten czas jak rano idzie się do kościoła, jeszcze na dworze ciemno, a dzieciaki do kościoła idą z zapalonymi lampionami. Ja czas chodzenia z lampionem mam już za sobą. Najbardziej uwielbiam jak jest już śnieg i mróz i idąc chrupie pod nogami. Fajnie tak czasami powspominać dziecięce lata. 
Zdjęcia pochodzą z Pucharu Świata w narciarstwie klasycznym w Jakuszycach, tam to było mroźno, a już za niedługo kolejny sezon rozpocznie Justyna Kowalczyk, już nie mogę się doczekać:)

 Z rodzeństwem mym:)

 Nasza mistrzyni Justyna:))

Rodzina w komplecie:*


You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe