Każdy może zostać ojcem, ale tylko ktoś wyjątkowy zostaje Tatą:))

14:04

Dziś ważny dzień Tatusiów. Z okazji Waszego święta życzę Wam wszystkiego najlepszego:)) Niech zdrówko dopisuje i dzieciaki dają mnóstwo radości:))

Teraz trochę o moim najważniejszym jak na razie mężczyźnie w życiu. Tatusia już mam w domu siedzi sobie na emeryturze od marca. To są plusy pracy na kopalni. Ale minusy przez te paręnaście lat jak pracował też bywały. Przecież każdy zjazd pod ziemię to ryzyko. A bywały dni, że dobijała godzina 14 albo nawet już było dawno po niej a Taty nadal nie było w domu. Telefonu też czasami brakowało pod ręką, a bywały sytuacje, że coś w pracy wyskoczyło, zapaliła się np. ściana i trzeba było zostać w pracy. Ale zawsze tata wracał cały i zdrowy do domu:))

Co mi dał Tato przez te 24 lata mojego życia?
A no dostałam od niego bardzo dużo. Miłości mi nigdy nie brakuje, nauczył mnie również szacunku dla drugiej osoby. Wiele bym tak mogła wymieniać i wymieniać.
Jest jeszcze jedna rzecz, którą Tata zarażał mnie od małego. Tym czymś jest piłka nożna. Tata od najmłodszych lat w piłkę grywał, działał w lokalnym klubie. W sumie to działa do dziś. Teraz jest po prostu trenerem, robi to co lubi. 
Nie wiem czy znacie takie powiedzonko, ale u nas sprawdza się idealnie: " Czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci". Zarówno ja jak i moje rodzeństwo jesteśmy związani z piłką nożną. Ja sprawdzam się w roli prezesa klubu sportowego w naszej małej wsi, brat jest sędzią piłkarskim, a siostra po prostu piłkarką. Takie nasze małe hobby.Mnie cieszy co to robię, mamy fajne drużyny, dzieciaków no i rodziców. Bez nich tego wszystkiego by nie było. Brat powolutku pnie się w górę w hierarchii, życzę mu by w końcu kiedyś spełnił marzenie bycia sędzią międzynarodowym. 

I taki to ten nasz Tato, co to swe serce oddaje na boisku, ale i nam. 

Dziękuję Ci Tatusiu kochany za wszystko i przepraszam, bo bywam czasami straszna<3<3<3








 Z rodzeństwem też się w piłkę kopało. Stary, fajny zwyczaj jak się cała rodzina zjeżdżała był i mecz 
i ognisko. A najważniejsze mnóstwo radości i śmiechu:))


Jaka ja byłam mała i piękna;pp

Oldbojem być;d







Troszkę nowsze zdjęcia zeszłoroczne wakacje;d


 Lizak musi być;p
 

A na koniec polecam Wam zobaczyć co moja zdolna Ciocia zrobiła tacie z co niektórych zdjęć z góry;p

Bardzo fajny prezent co jakiś czas go oglądamy i się wzruszamy:))

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe