Urodzinowy czerwiec...

13:15

Czerwiec piękny miesiąc i jakoś wszyscy się na niego rzucili z urodzinami;p. Tak więc z okazji urodzin wielu osób powstało kilka kartek i nawet jeden album na 18-stkę. Dziś już poleciała kartka dla jutrzejszej solenizantki. Ale ja to lubię bardzo. Chociaż trochę kartką wywołać uśmiech na twarzy innych:)
Na szczęście zawsze pomocą mi służy Natka:)) Papiery uratowały mi życie:d

Co tu więcej pisać pokażę Wam co powstało;p

Chociaż obstawiam, że do adresatów doszły troszkę zgniecione;dd



Dla Marty:))




Dla Mai:))


Dla Kasi:))

Dla Antka:))




A teraz największe wyzwanie:)) Solenizantowi się podobało, a to najważniejsze. Zdjęcia zrobiłam na szybko za nim jeszcze parę rzeczy przykleiłam.









Dla Mai:**



W niedzielę wyjazd z najlepszymi na turniej piłkarski do Dobiegniewa, ale wpadnę jeszcze do Was podsumować czerwiec zdjęciami;))

Odpoczywajcie i korzystajcie z wakacji,pięknej pogody:**

You Might Also Like

2 komentarze

Subscribe