"Radość jest potrzebna duszy jak ciału krew"

22:53

Czas pędzi nieubłaganie, już za tydzień pierwsze kolokwium zaliczeniowe. 
Dzisiaj byłam z tatą boiska trochę poodgarniać, żeby mieli gdzie trenować, zeszło nam ze 4 godziny, a gdzie tam całe boisko odgarnięte.  
Radość  jest potrzebna duszy, nie ma innej opcji. Co mi daje radość?? Na pewno spędzanie wolnego czau 
z moją rodziną, ale po za tym radość dają mi cotygodniowe mecze. Już jutro miała być pierwsza kolejka rundy wiosennej i co?? Odwołali z powodu złych warunków atmosferycznych. Już tak długo czekałam na pierwszy mecz po przerwie zimowej i taki psikus mnie spotkał. Spędzanie czasu z piłkarzami, to zawsze śmiechu co niemiara. W czwartek miałam taką sytuację, że jeden z piłkarzy miał się iść rozgrzewać, a ja i tak musiałam czekać na siostrę to chciałam trochę po odśnieżać, na co on, że nie da mi tej łopaty. Po wielkich bojach wygrałam;p.  Na meczach ładuję akumulatory:) Oby za tydzień mecze się już odbyły, bo zwariuję;p

Czasami i mnie kopnie ten zaszczyć, że ktoś zrobi mi zdjęcie na meczu, a nie tylko ja komuś.




Na koniec zdjęcie mojego autorstwa. Cztery ślicznotki na turnieju piłkarskim:)
Dziewczyny też umieją grać w piłkę nożną;p

You Might Also Like

2 komentarze

  1. "Radość jest potrzebna dla duszy".
    Napisze to sobie na ścianie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nati pisz, pisz:)Chyba to będzie moje motto, będę sobie je powtarzać w gorsze dni.

      Usuń

Subscribe