Drugi dzień świąt...

10:56

Właśnie wróciłam z poczty, więc w końcu mogę napisać notkę. Zabieram się już od wczoraj, ale jakiś leń mnie trapił. Drugi dzień świąt spędzony u babci. Pojechaliśmy zaraz po Kościele. Z powodu złych warunków atmosferycznych, zajączka szukaliśmy w domu, a nie jak zawsze na dworze;p. Zjedliśmy śniadanie i dzieciaki pobiegły na górę się bawić. Zdziwienie było wielkie, że zabawili się sami przez dłuższą chwilę. Zazwyczaj jest to nie możliwe  najmłodszy kuzyn ciągnie mnie zaraz 
z nimi na górę. W końcu przylecieli, że mamy przyjść pograć w scrabble. Poukładaliśmy trochę wyrazów, pośmialiśmy się i wyruszyliśmy na podwórko. Tam to się dopiero zaczęły wygłupy. Poszliśmy na spacer. Przedzieraliśmy się polami przez zaspy, skakaliśmy przez wyschniętą "krzipope", po śląsku rów. Trwał ten nasz spacer bardzo długo, bo już ciocia dzwoniła, gdzie jesteśmy bo obiad na stole czeka, ale na szczęście byliśmy już na drodze babci. Na koniec kuzyn zrobił nam psikusa i schował się za choinkami. Obiad jak zwykle był pyszny. Nasze żołądki tego nie wytrzymały i poszliśmy na górę poleżeć:p. Tam to dopiero przyszła głupawka na całego, brzuch ze śmiechu mnie bolał.

My z kuzynką to zazwyczaj bez aparatu nie wychodzimy, także trochę zdjęć Wam pokażę:




Bitwa na śnieżki





Przysypana nasz wioska:)




Na koniec filmik z naszym skakaniem;p

 

Do napisania, mam nadzieję, że mnie nie zasypie i dam radę coś napisać:P.
Śniegu ciągle przybywa czuję się jakbym w górach mieszkała, te zaspy dookoła:)
Buziaki:**

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Macie świetną i bardzo zintegrowaną rodzinę! Zresztą ja na swoją narzekać również nie mogę no:))
    Jeśli dzieci tak Cię lubią, to może Ty masz pedagogiczne ciągi? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację rodzina jest moją siłą:)) Na kuzynostwo zawsze mogę liczyć. Pedagogiczne ciągi to chyba po mamie, która jest nauczycielką. Wszystkie Zielone Szkoły jakie się dało zaliczone. Ja uwielbiam dzieciaki i one to chyba wyczuwają i lubią spędzać ze mną czas:)

      Usuń

Subscribe