Druga kartka wielkanocna

20:45

Dzisiaj zdjęcia kolejnej kartki wielkanocnej, już dzisiaj wszystkie wysłane, mam nadzieję, że dojdą na czas:) Ostatnie dni przed świętami to czas porządków. Ja muszę sprzątać a brat jutro jedzie na mecz Polska - San Marino do Warszawy. Ten to ma szczęście, albo inaczej w dobrym towarzystwie się obraca, że mu koledzy akredytację załatwili, zostało mi oglądanie w telewizji i szukanie, a nóż go pokażą:p. W zeszłym tygodniu byłam na zakupach z Agą i Martą. Ubrania super, zawsze mi się coś podoba, ale te ceny:/ Za niedługo urodzinki to po sobie coś kupię. Chociaż z ubrań nic nie kupiłam to i tak zakupy uważam za udane, gdyż w świetnym towarzystwie. W sobotę byłam w szkole, a potem na meczu troszkę się wymrozić. Zaś w niedzielę miałam zajęcia, ale zrobiłam sobie wolne;p.


Z lampą błyskową:


bez lampy błyskowej:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękne te karteczki Madzia! Takie żywe i soczyste!! Bardzo mi się podobają! :))
    Ja też zawsze jestem przerażona cenami. I to nie tylko ubrań. A zresztą i tak nie lubię ich kupować:D no ale wiadomo- z gołym tyłkiem łazić nie można :P

    OdpowiedzUsuń

Subscribe