Zmiana:)

21:45

Na moje głowie nastąpiła mała zmiana. Ścięłam włosy. Długie też były ładne, ale niestety rozdwojone włosy wygrały i trzeba było coś z nimi zrobić. Dzisiaj odpoczęłam po wytężonym czasie na pisaniu egzaminów. Trochę mnie już te moje studia denerwują, ale cóż w dzisiejszych czasach trzeba się kształcić.Umyłam dzisiaj okno i co jak zwykle jak umyje to pada a nawet czasami leje.Mile spędzone popołudnie z tą panią z poniższego zdjęcia. Uwielbiam spędzać z nią czas. Marta to już licealista, 5 lat różnicy między nami jest a ja przy niej to malutka jestem. Ja to w miejscu stanęłam nawet siostra mnie już przerosła.
Kto mnie zobaczy pierwszy raz po zmianie to się pyta gdzie są moje włosy, a ja odpowiadam,że jak je chcą to musieliby w koszu poszukać:P

 
Tak wyglądam teraz

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe