Pierwszy dzień wiosny!

23:15

Wiem dawno to było;d. Ale zabieram się już długo do napisania notki;p. Więc w pierwszy dzień wiosny z koleżanką ze studiów pojechałyśmy w góry. Nigdzie daleko do Bielska. Postanowiłyśmy zdobyć Szyndzielnię, a przy okazji udało się i Klimczok. Pogoda dopisała było cieplutko z lekkim wiaterkiem. 
Jako, że moja rodzinka woli morze od gór to za bardzo nie mam z kim jeździć i zdobywać szczyty. Dobrze, że poznałam Agatę mam bratnią duszę, a przecież jeszcze tyle szczytów przed nami do zdobycia;dd.

Zostawiam Was ze zdjęciami:





tu jesteśmy;dd







w tle Tatry<3

















You Might Also Like

2 komentarze

  1. Milka! Omomomomom! <3
    Jakie piękne zdjęcia Madziu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Zdolną mam koleżankę;dd. Milkę uwielbiam<3

      Usuń

Subscribe