Versatile Blogger

21:40


O zabawie dowiedziałam się z bloga Marty. Do zabawy Marta wytypowała chętne kobitki z jej linków,a że ja mam te ogromne szczęście,że na tej liście się znajduję więc udział w zabawie wezmę.
Więc tak:


1. Mam cudownych rodziców i młodsze rodzeństwo :brat o rok, siostra o 10 lat.



2. Uwielbiam sport może nie uprawiam nie wiadomo jak dużo sportów, ale siedzieć też nie siedzę cały czas. W lecie rowerek czasami pobiegać lubię, zaś w zimie narty zjazdowe jak i biegowe.


3. Nie lubię pająków, szczurów, myszy itp.,itd.


4. Uwielbiam spędzać czas z dzieciakami. Młodsze kuzynostwo do dobra rzecz. Ja im nigdy niczego nie umiem omówić, więc ganiamy za piłką, gramy w gry, wszystko czego chcą:)


5. Prezes klubu piłkarskiego w naszej wiosce(chociaż ni lubię się chwalić, ale miało być coś o czym jeszcze nigdy nie pisałam:P)


6. Uwielbiam piec ciasta.


7. Języki obce nie są moją mocną stroną.

Jutrzejsza notka będzie o mojej małej wyprawie, na którą wybieram się w piątek:)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe